Producătorul german de anvelope şi componente auto Continental AG anunţă un plan de restructurare a 30 de mii de joburi la nivel global, intenționând să îşi reducă costurile cu peste un miliard de euro pe an până în 2023.
Aproximativ 90% dintre măsurile de restructurare vor fi implementate până în 2025, a precizat Continental, potrivit Bloomberg.
În România, Continental are 20 de mii de angajaţi şi este cel mai mare angajator din industria auto locală, iar compania a continuat să facă recrutări în ultimii ani.
La nivel global, Continental are 360 de mii de angajaţi.
Prin restructurări, nemţii vor să-şi reducă costurile cu 1 miliard de euro pe an, în contextul în care criza coronavirusului afectează drastic industria auto, spune Bloomberg.
Anul trecut, oficialii companiei spuneau că trebuie să facă economii ca să-şi reorienteze afacerea pe zona de producţie de componente pentru maşini electrice.
Compania nu a avut încasările la care se aştepta în această perioadă din cauza restricţiilor impuse de autorităţi pe fondul crizei de coronavirus.
Tarom a primit anul trecut un ajutor de restructurare de 36,7 milioane de euro şi a solicitat un ajutor de COVID de 65 de milioane de euro.
Numărul de salariaţi al companiei TAROM va scădea cu 374 de persoane până la sfârşitul anului, potrivit unui ordin al ministrului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2020. Salariul mediu din compania aeriană se apropie de 7.300 lei lunar.
Conform documentului publicat în Monitorul Oficial, de la un număr mediu de salariaţi de 1.607, TAROM va rămâne la finele anului cu 1.233 de angajaţi. Ministrul Transporturilor a declarat, la începutul lunii iunie, că TAROM poate fi salvată doar „printr-o restructurare la sânge”.